Oskara Lepera vadībā ēterā atgriežas raidījums dzīvniekmīļiem


Ar jauniem stāstiem par ģimenes īpašajiem draugiem dzīvniekiem pie skatītājiem atgriezīsies raidījums “Es mīlu savu mīluli” – tas TV3 ēterā sestdienās būs skatāms jau no 17. septembra.

Jaunā sezona ir raidījuma “Es mīlu savu suni” turpinājums, kurā tiks atklātas dažādas neparastas draudzības dzīvnieku vidū, iets ciemos pie sabiedrībā zināmiem cilvēkiem un viņu mīluļiem, un skatītāji iepazīstināti ar vērtīgiem padomiem. Ar saviem mīluļiem skatītājus iepazīstinās Māris Olte, Jānis Ozols, Kristīne Komarovska, Juris Kulakovs, Mārtiņš Spuris un citi.

Šajā sezonā raidījuma vadītājs Oskars Lepers kopā ar savu suni Zigiju tiksies ne tikai ar suņiem, bet arī kaķiem, ežiem, čūskām, seskiem, dažādiem rāpuļiem, kukaiņiem un pat eksotiskajiem dzīvniekiem – kamieļiem, lamām un lemuriem.

“Jaunās sezonas filmēšana ir bijis vienreizīgs piedzīvojums. Katra satikšanās, katra iepazīšanās ar mīluli un viņa saimnieku man atklāja tik daudz jauna par dzīvnieku pasauli. Arī par sevi uzzināju šo to jaunu. Piemēram, tagad es zinu, kādas emocijas mani pārņem, kad man pa kaklu lien karaliskais pitons. No savas jauniegūtās pieredzes varu apgalvot – es dodu priekšroku lemuru lēkāšanai pa saviem pleciem…” atzīst Oskars Lepers.

“Trešā sezona ir tikai loģisks turpinājums projekta sākuma idejai. Tā jau arī bija domāts – sāksim ar suņiem, tad turpināsim ar kaķiem, tādēļ top stāsti par visiem iespējamiem dzīvniekiem, kuri ir kļuvuši par īsteniem ģimenes locekļiem,” norāda producente Ingrīda Bondare. “Man šķiet, ka Latvijā katram otrajam cilvēkam ir kāds dzīvnieks mājās, tādēļ varu solīt, ka stāstu netrūks!”



Source link